Su kesintisi yapılacak
Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı, Geçitköy Terfi Merkezi’nde yapılacak arıza giderme çalışması nedeniyle 9-12 Eylül arası Geçitköy’den su verilemeyeceğini açıkladı. Bakım ve onarım çalışmaları tamamlanana kadar, su ihtiyacının yerel kaynaklarından karşılanacağı belirtilerek, bu süreçte suyun bilinçli ve tasarruflu kullanılması tavsiye edildi.